TALLUGGLAN

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2008

Ytterligare frågor.

Av helena - 28 augusti 2008 20:47

 Ytterligare frågor som jag hittade hos  http://cecylia.bloggagratis.se/  .



BRUKAR DU:


Peta dig i näsan: ja fast när ingen ser


Gnälla: i mina öron aldeles för ofta


Skrika: ja när jag blir arg och så slänger jag saker omkring mig i bland.


Sova: bara när jag är trött.

Ha ångest: självklart.

Skada dig själv med flit: bara när jag mådde som sämst


Ta mediciner du inte borde ta: Nix


Vilja dö: När jag mådde som sämst, men den tiden är över (peppar, peppar ta i trä)


Drömma sexdrömmar:  ´Öhhhhh....  inga kommentarer


Ta droger: räknas cigaretter till en drog?


Försöka vara annorlunda: Inte alltid, men ibland.


Klä dig i svart: Mycket jag äger är svart


Gå till kyrkan: Vid speciella högtider. Fick en överdos av kyrkan när jag sommarjobbade i kyrkovaktmästare för länge sedan.


Gå i skolan: I bland måste jag gå dit och le.


Röka: Tyvärr så är det en av mina laster

Ha sex: -*secret*

äta? eller: Bara när jag är hungrig... och sugen på något...


Ljuga: det har jag gort många gånger under min uppväxt men har lagt av med det.


Hata folk: Hata är ett för starkt ord, men jag kan lätt bli tokig och irriterad på idioter och andra typer


Lita på folk: Jag har svårt att släppa in folk inpå livet så svaret blir nog nej..men försöker lita på de som står mig närmast.


VEM:


Saknar du:Min morfar... Men även vissa vänner som försvunnit


Vill du döda: Myggan som surrar runt mitt huvud just nu.

Vill du slå: Det är fult att slåss


Kysste dig sist:Hmmmm.


Kramade du sist: någon kompis... Karin eller Lola??


Skrek du på sist: Troligen mamma eftersom hon har en tendens att driva mig till vansinne


Sårade dig sist: Inget jag vill kommentera! Hon vet det, mer vill jag inte säga


Vill du bli galet full med: Varför bli galet full???


Fick du sms från senast: Boel


Ringde dig senast:  Micke


Är vackrast på jorden:  bra fråga.


HAR DU:


För många vänner: Nej.


Förföljelsemani: Självklart.


Tvångstankar: nej det har jag sluppit


Någon annan psykisk sjukdom: Kan man vara riktigt säker på den frågan???


Någon fysisk sjukdom: Hjärnsläpp... Är det en fysisk sjukdom?


Någon skada:  Föddes skadad och kommer aldrig att bli helt frisk förklarad :)

Färgat håret: inte nu, men har varit rödhårig, blåhårig, blondin, svarthårig och grönhårig... Det gröna var inte planerad, det bara hände :)


Brutit några ben:Japp. Trampade på ett golv som inte var ett golv och for ner i våningen under.


Några piercings: bara de i öronen


Egen dator: Japp. en liten bärbarsak som väger ton!


Bra självförtroende: Nja... beror på hur jag mår


Kysst någon: Ja det har jag.


Haft sex: Inga kommentarer


köpt kondomer: Nej .


Tagit nakenbilder: Nej.


Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej .


Bjudit ut någon: Nix

Varit kär: Ja tyvärr bara i idioter..och killar som inte är kära i mig


Dumpat någon: nix


Lämnat landet: Bara med ålandsbåten och jag följde även med på turen tillbaka till Sverige


HUR


Går du: framåt oftast


Svarar du i telefonen: oftast bara när det ringer


Fördriver du tiden: Datorn,tv:n. lyssna på musik m.m


Mycket pengar har du: vet knappt längre hur pengar ser ut


Tjänar du pengar: Det undrar jag också

Ofta diskar du: När besticken börjar ta slut


Ofta städar du:  så sällan som möjligt


Ofta träffar du din familj: Kunde vara oftare


TROR DU:


Att du kommer bli något: Självklart. Om inte så kommer jag att bli äldre


På ett liv efter detta: jag både tror och hoppas

 
 
Ingen bild

ullis

28 augusti 2008 23:37

tack för kommentaren!! =) blev jätte glad! Haha nu har jag koppat dessa frågor och nu ska jag svara på dom ockdå..hehe.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helena - Torsdag 25 april 10:16

Vaknar till tystnad och genom de blå kraftiga gardinerna anas solen. En duvas kuttrande letar sig in genom det öppna fönstret och en bit bort hörs en bil starta. När vi flög in över Skottland såg det från luften ut att vara väldigt grönt och vara...

Av helena - Tisdag 23 april 21:57


Är läget under kontroll? Inte det minsta, men snart "smäller" det :-) Känns så otroligt dubbelt just nu i känslor. Jag ser fram mot resan, men mår dåligt för att jag ska på semester när jag egentligen borde vara hemma och sörja. Jag behöver ...

Av helena - Fredag 19 april 18:44


Med 2 arbetsdagar kvar innan lite välbehövlig semester börjar jag nu packa väskan och städa lyan... Eller inte :-) Fredag och för stunden tvättstugan och medan maskinen snurrar så stickar jag vidare på min "Alasuq tunn" med en maska i taget och hö...

Av helena - Onsdag 17 april 12:03

Det finns människor som går genom livet som mattor. Trampas på, utnyttjade, skitsnackade och som bara böjer nacken som om de ber om ursäkt för sin existens... Jag är tyvärr en av dessa människor. Jag vill bli gillad, uppskattad, älskad och har ...

Av helena - Torsdag 28 mars 19:41


Träffade min läkare i dag och fick sömntabletter, för nätterna har varit långa, mörka och väldigt vakna de senaste dagarna. Sjukanmälan gjordes redan när beskedet kom och jag får se efter helgen hur måendet är, men jag har en sjukskrivning som ligger...

 

 

 

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN

Senaste kommentarerna


 

Instagram

Tidigare inlägg

      

 

Vem är jag?

Länken nedan leder till den LÅNGA presentationen...

Ovido - Quiz & Flashcards