TALLUGGLAN

Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Zas och Boris

Av helena - 23 januari 2011 14:04

I väntan på att återfå lusten att uppdatera bloggen, så lägger jag under tiden upp ett gäng bilder på Zasso och min nya buspojke Boris.


******************

För varje dag så går det bättre mellan dem.  

Nyfikenheten var stor från båda sidorna, men det dröjde länge innan de vågade nosa på varandra...


 


Första besöket i soffan för Boris.

Zasso var inte direkt förtjust över att bli av med sin plats bredvid mig

   


Zasso sitter som en liten prins i snödrivan på balkongen och tittar nyfiket ut på världen. 

  

Efter att genom rutan ha sett Zasso ute på balkongen, så bestämde sig Boris för att strunta i mina regler och helt enkelt vara snabb ut genom dörren, när den öppnades.   



 
 
Ingen bild

Susanne Falk

23 januari 2011 17:58

Åh, så söta dom är :)
Dom kommmer att bli jätte bra kompisar & ha mkt roligt skoj/bus tillsammans när dom lärt känna varandra lite bättre.
Kram Susanne

helena

26 januari 2011 00:00

Tack Sussie för kommentaren!
Jag hoppas att de blir vänner, men jag måste väll ge dem lite tid att vänja sig :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helena - Torsdag 21 mars 19:02


"Tallugglan" har varit vilande så länge och enda uppdateringen jag egentligen gör är under min semester, så funderingen finns att döda bloggen helt, samtidigt så finns här många minnen så det tar emot... Eller kanske bara byta namn och ha den som en...

Av helena - 21 augusti 2023 19:08

Fick frågan om maten på kryssningen så här kommer nu bilder och lite text om den.  Redan vid bokningen av kryssningen så kunde man välja in måltider vilket skulle göra det hela billigare men även mindre stressigt för oss då det kanske inte skulle f...

Av helena - 21 augusti 2023 17:44

Tisdagen bjöd på uppehåll och stundvis även blå himmel och även havet var lugnt. Det har varit svårt att tro att vi var inne i augusti. Morgonen startade tidigare med frukostbuffén för vi skulle anlända till Visby tidigare äv vi hade gjort i Ystad, d...

Av helena - 14 augusti 2023 19:15

Lika bra att fortsätta att skriva, medan jag har uppkoppling :)    Måndag och YSTAD. Mer bilder än text och klicka på bilderna för att få de större   Jag har varit i Ystad tidigare, för en si sådär etthundra år sedan :)  Min första bästis S...

Av helena - 13 augusti 2023 17:15

Vet ingen som har såna problem med datorer som jag har. Nu är det 5:e gången som jag skriver detta inlägg och jag hoppas att det denna gång sparas, annars är risken att grannen under får en dator i huvudet :) Tålamod är tyvärr något som jag inte äg...

 

 

 

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN

Senaste kommentarerna


 

Instagram

Tidigare inlägg

      

 

Vem är jag?

Länken nedan leder till den LÅNGA presentationen...

Skapa flashcards