TALLUGGLAN

Alla inlägg under april 2011

Av helena - 8 april 2011 21:07

Är fortfarande förkyld och hängig.

Fryser som en avklädd isbjörn och inte blir det bättre av att vädret visar sig från sin sämsta sida med regn och blåst. 


Känner helst för att krypa ner under täcket och vänta in sommaren, men jag har trots denna önskan kommit iväg till jobbet. 

Även om inte mycket har blivit gjort när jag väl kommit till verkstaden, så visar jag ändå min sönderfrästa näsa  :) 


Prismärkningen av tyger är avklarad för denna gång och på måndag ska jag återgå till att leka med möbler, nubbar och tyger. 




 

 

 

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN

Senaste kommentarerna


 

Instagram

Tidigare inlägg

      

 

Vem är jag?

Länken nedan leder till den LÅNGA presentationen...

Ovido - Quiz & Flashcards