TALLUGGLAN

Alla inlägg under juli 2011

Av helena - 8 juli 2011 21:29

Det har varit ett par fullbokade dagar denna vecka. Jag hann i stort sätt bara landa i lyan innan tystnaden försvann och alla mina "måsten" lades åt sidan. Jag har nämligen haft besök av min systerdotter, dvs Mosters favoritråtta var här :) 

Det blev massor av kattkel, bakande av kladdmuffin och självklart en del bus.

Lillskrutt kom till mig på tisdag eftermiddag och för ett par timmar sedan lämnade hon Norrtälje med bussen.  


Till stranden hann vi inte denna gång, men dagarna gick ändå fort och Lillråttan somnade ovaggad varje kväll.Somnade fort gjorde även hennes moster :) 


Förutom mina egna två kissar så blev det ett besök till grannen och fina Buffalo som jag denna helg sitter kattvakt åt.  


Klicka för större format på bilderna!! 


 

Min lilla randiga Zasso hamnade

i Jossans knä medan vi kollade på tv. 

Även Boris vågade sig till Jossan,

då han insåg att hon tillskillnad från

mig satt stilla i soffan. 

   
  


Ett barn som älskar att kela med katter och en katt som älskar att bli kelad med... 

Båda blev glada över besöket!! 

Jossan tjatade hela morgonen innan vi slutligen hamnade hemma hos Buffalo!! 


   

Av helena - 5 juli 2011 19:00

I går kom jag hem efter en liten mini semester i Eskilstuna trakten. 

Lämnade under stress Norrtälje i fredags och efter många om och men så anlände jag till E-tuna och "Sis"  på eftermiddagen. Väl på plats blev det en trevlig kväll med vännerna. Mer trött än dödstrött slocknade jag i gästrummet när klockan närmade sig gryning och det sista jag hörde innan jag somnade var fåglar som kvittrade :)   Det blev lite senare sänggående än jag räknade med, men det var en trevlig kväll/natt. 

Lördagen tillbringades i bilen och det blev resa både till Västerås och Flen. 


På det stora hela var det en trevlig helg bland vännerna, men som sagt "Borta bra men hemma bäst!! " 



Tack Aja för helgen!! 

 

 

 

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN

Senaste kommentarerna


 

Instagram

Tidigare inlägg

      

 

Vem är jag?

Länken nedan leder till den LÅNGA presentationen...

Ovido - Quiz & Flashcards