TALLUGGLAN

Alla inlägg under februari 2013

Av helena - 12 februari 2013 10:41

Var är Boris?

Av helena - 9 februari 2013 20:12

Det är inte bara träningen som lockade mig utan snarare så var det stressen i hjärnan som "tvingade" dit mig. En timme räckte för att bli kvitt spökena för stunden, samt för att inse att jag numera orkar jogga på motionsbandet :-) jippie!!

Av helena - 8 februari 2013 16:20

Eftersom jag i går kände mig vig som en panter och hade någon timme "över". så började jag tvätta fönster på jobbet.

Fönstren sitter typ i höjd med golvet och det är fönster som jag tvättat tidigare, men då har jag i princip KRYPIT på golvet eller suttit på knä och tvätta. Kommentarerna jag fått har varit många och en del har även visat mig åt vilket håll Mecka legat, då det tydligen sett ut som om jag legat och bett...  

Men i går var min form så pass bra att jag satt på huk och reste mig mellan varje fönster. Vaknade i dag och kände mig  som Agda 108 år. Stel i varje led och knäna knakade oroväckande  i varje trappsteg.

Nu under eftermiddagen hittade jag lite fler skitiga fönster och det ena ledde som alltid till det andra, så nu tror jag att nästan alla kontoren får in aningen mer ljus från korridoren  :)  

Jag å andra sidan har åldrats ytterligare ett par år och närmar mig 120- strecket och har nu även träningsvärk i låren.

Är så glad att det är helg så mina gamla ben kan vila på soffan :)  




 

Av helena - 6 februari 2013 20:02

Ännu mer vitt på marken och värre ska det tydligen bli. Det enda positiva är att allt känns så mycket renare.

Av helena - 6 februari 2013 15:26

Åter bäddas omgivningen in i vitt.

Av helena - 6 februari 2013 15:25

Åter bäddas omgivningen in i vitt.

Av helena - 2 februari 2013 11:53

De lila och de rosa sockorna.

Av helena - 1 februari 2013 23:17

Har i trevligt sällskap njutit av 2 1/2 dl vin. Hittad denna lilla tetra i kylen, bortglömd sedan nyår.
Ölälskare som jag är, så räcker denna lilla tetra åt mig :-)

 

 

 

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN

Senaste kommentarerna


 

Instagram

Tidigare inlägg

      

 

Vem är jag?

Länken nedan leder till den LÅNGA presentationen...

Ovido - Quiz & Flashcards