TALLUGGLAN

Alla inlägg under mars 2013

Av helena - 28 mars 2013 15:39

I väntan på att söta små kärringar ska komma och tigga godis som jag inte har, så lägger jag upp en favorit i repris!


Älskar denna bild :) 

 

 

Av helena - 28 mars 2013 15:33

 


Hoppas alla "kärringar" får trevligt i Blåkulla!  

 

Kör försiktigt! 

fix

Av helena - 28 mars 2013 13:06

Jordgubbssylten fixad, mötet m chefen avklarat och räkorna till omeletten på tining. Funderar på att baka Mockarutor...
Känner mig på pysselhumör :-)

Av helena - 27 mars 2013 19:21

Eftersom Boris ligger i mitt knä, så har jag ingen möjlighet att komma åt "play" på spelaren så nu ekar tystnaden i lyan :)

Och när jag ändå sitter stilla utan att kunna ta mig någonstans pga den keliga kissen, så är det lika bra att jag skriver lite svammel i bloggen.


Knaprar överbliven "Ruth-Aina tårta, från gårdagens firande av pappa och fick sån stor bit med mig hem att det troligen kommer att räcka även i morgon. Den blir bara godare med tiden, men det finns en risk att jag kommer att tröttna på den innan den tar slut... Men jäkligt god är den fortfarande :D



För en stund sedan hamnade jag på FB och såg av en tillfällighet att jag har 6 st följare. Vad jag förstår så är det alltså 6 personer som utan att vara mina vänner följer mina inlägg. Bara 2 av dessa är bekanta namn, 1 pers känner jag igen namnet på men kan inte komma på i vilket sammanhang jag stött på det...

Men 3 kottar är helt främmlingar för mig och det är lite spännande (eller något). Varför följer de mig och vad skriver jag för intressant som gör att de väljer att följa mina inlägg?  

Lite skrämmande att att jag börjar bli så känd att jag har beundrare  :)  


Av helena - 27 mars 2013 09:08

Inget inplanerat i dag, så i väntan på idéer hamnar jag i soffan med en katt, kaffe o "det okända".

Av helena - 26 mars 2013 17:30

I dag blir pappa 75 bast o det firades med tårta och hembakat på hans boende. En irriterande miss hade dock uppstått, men det löste sig och blev ett par trevliga timmar.

Av helena - 25 mars 2013 21:26

Undrar hur jag kunde tro att mitt tålamod skulle räcka till att göra ett gäng Mazariner?! 2 timmar tog det att göra de små mardrömmarna men förhoppningsvis blev de bättre än förra gången :-)

Av helena - 25 mars 2013 11:45

...också kunna måla så här!!    


 

 

 

 

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN

Senaste kommentarerna


 

Instagram

Tidigare inlägg

      

 

Vem är jag?

Länken nedan leder till den LÅNGA presentationen...

Skapa flashcards