TALLUGGLAN

Alla inlägg under mars 2013

Av helena - 18 mars 2013 15:39

4 små pärlor saknades o 3 ynkliga sömmar. Lederna värker som attans, men nu är stjärnan som påbörjades i december äntligen klar!!
JIPPIE!

Av helena - 18 mars 2013 15:00

Så fort marken blivit bar och jag slutat gå som Bambi på isen, så kommer kylan tillbaka och så börjar det snöa. Blev i allafall en promenad i dag innan snön började att dala.

Av helena - 17 mars 2013 18:11

Åter så blev det en tur ut till Färsna. Hade min stora kamera med mig och jag försöker fortfarande att lära känna den, men jag tror att jag har hittat ganska rätt bland inställningarna... i allafall om motivet står stilla :)  

Bilder som de jag tog i Göteborg vill jag inte ha igen, även om min bror säger att risken för de misstagen är stor... Men jag lever på hoppet :)

 

 

En glad Fjording som njuter av solen på Färsna 4H gård

   

Det märks på landskapet att våren är på G.

 


En bit av av en äkta Gärdesgård.

I mitt tycke det vackraste staketet...

 









Av helena - 17 mars 2013 17:48

kan ju säga med bilderna framför mig, att det finns en viss skillnad mellan då och nu.

 Det kan även jag se :-D 


 Taget  2010 (tror jag)
Taget i dag.  


Av helena - 16 mars 2013 22:06

Trött ,men haft en trevlig dag. Nu vill inte ögonen mer, så tack o godnatt

Av helena - 16 mars 2013 17:51

En firre blev det när vi firade pappas 75-års dag med ett besök på "På G".

Av helena - 15 mars 2013 18:07

Jag tror att en timme i Teresas härliga sällskap hjälper mer än ett litet piller mot depp. Hade kramp i magen av allt skratt, när jag tillslut lämnade café Tullen.

4H

Av helena - 15 mars 2013 15:10

Promenad till Färsna gård o en fika i deras café. Lugnt, stilla o så lantligt men ändå så nära stan.
Skönt i solen o det känns att våren är på G.

 

 

 

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN

Senaste kommentarerna


 

Instagram

Tidigare inlägg

      

 

Vem är jag?

Länken nedan leder till den LÅNGA presentationen...

Skapa flashcards