TALLUGGLAN

Alla inlägg under mars 2013

Av helena - 9 mars 2013 11:52

Ligger i soffan o läser i tystnaden. Ska snart hoppa i kläderna för att njuta av det vackra vädret.

Av helena - 5 mars 2013 20:37

I dag har jag varit fast anställd i ett helt år!! Nu påbörjas år nummer 2 och troligen så kommer kommande år att vara fyllt med lika mycket kaos o jobb som hittills.

Grattis jobbet på 1 års dagen :-)

Av helena - 4 mars 2013 18:15

Jag vaknade och sedan var dagen inte bara förstörd, utan den gick även utför. Nu bara tvättstugan kvar, sedan kan o får jag krypa ner i soffan och tycka synd om mig själv. I alla fall ett par timmar.

Av helena - 2 mars 2013 22:32

Konst nätet.

Av helena - 2 mars 2013 21:03

Min balkong (eller snarare nätet runt balkongen ) i dag innan det började smälta igen. Ett riktigt konstverk :-)

Av helena - 2 mars 2013 20:17

Mamma är rädd för spöken, så när hon nu i kväll kom hem från utlandet behövde hon sällskap ut till villan. Nu sitter jag i bilen ut i mörkret o kylan, återkommer till värmen i morgon :-)

 

 

 

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN

Senaste kommentarerna


 

Instagram

Tidigare inlägg

      

 

Vem är jag?

Länken nedan leder till den LÅNGA presentationen...

Ovido - Quiz & Flashcards