TALLUGGLAN

Alla inlägg under april 2013

Av helena - 2 april 2013 21:05

Min största panik just nu är mitt hår. Tror att det är mer än brist på vitaminer o mineraler som gör att jag tappar tussar. Ska träffa läkare på torsdag och fram till dess kommer jag att fortsätta drömma mardrömmar om ett liv som flintis.

Av helena - 2 april 2013 16:35

Efter en timmes promenad så är det nu en nostalgitripp i soffan som gäller. Många härliga skådisar i samma film! Älskar Ulf Malmros serier från -90 talet :-)

Av helena - 2 april 2013 10:37

Zasso låg vid min sida tills han såg att Boris var på väg mot mig i soffan. Snabbt som sjutton ilade Zasso upp i mitt knä, kröp ihop, började spinna och blängde på Boris med överlägsen blick :-)
Denna gång vann Zasso o Boris ligger nu på andra änden av soffan.

Av helena - 1 april 2013 23:36

Det som inte framgick i förra inlägget är att VAB i mitt fall står för "Vård Av Blomma" :-)

Av helena - 1 april 2013 21:13

I dag har jag ägnat mig åt lite blomvård. Planterat om två STORA Hoyor. Jag har funderat på det i flera veckor, men nu är det äntligen gjort. Känner mig sååå duktig :-D

 

 

 

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN

Senaste kommentarerna


 

Instagram

Tidigare inlägg

      

 

Vem är jag?

Länken nedan leder till den LÅNGA presentationen...

Ovido - Quiz & Flashcards