TALLUGGLAN

Direktlänk till inlägg 24 maj 2014

strand!

Av helena - 24 maj 2014 13:09

Sitter vid Lommaren och SOLAR! Okej, redan uttråkad efter bara en timme och hörlurarna lägger hemma... Men ett tag till ska jag nog överleva :-)
Köpte i går mina första badkläder, någonsin och det känns helt okej att ligga på en strand utan att vara gömd i kläder :-D

 
 
Helen

Helen

5 juni 2014 20:33

Ja, visst är det underbart att ligga i solen och gotta sig och slippa skämmas i badkläder? Jag kände likadant efter min stora viktnedgång förra året. :)

http://aragornsfru.blogg.se

helena

8 juni 2014 10:42

verkligen underbart! Tyvärr är det inte lika trevligt när man njuter FÖR mycket i solen, blir som en rostad hummer och inte ens kan ta sig uppför trappan utan att låta som en knarrande gungstol... :)
Men känslan av att våga sig ut från vassen är fantastisk :D

 
Tallugglan

Tallugglan

8 juni 2014 10:43

verkligen underbart! Tyvärr är det inte lika trevligt när man njuter FÖR mycket i solen, blir som en rostad hummer och inte ens kan ta sig uppför trappan utan att låta som en knarrande gungstol... :)

Men känslan av att våga sig ut från vassen är fantastisk :D

http://tallugglan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helena - Torsdag 28 mars 19:41


Träffade min läkare i dag och fick sömntabletter, för nätterna har varit långa, mörka och väldigt vakna de senaste dagarna. Sjukanmälan gjordes redan när beskedet kom och jag får se efter helgen hur måendet är, men jag har en sjukskrivning som ligger...

Av helena - Torsdag 21 mars 19:02


"Tallugglan" har varit vilande så länge och enda uppdateringen jag egentligen gör är under min semester, så funderingen finns att döda bloggen helt, samtidigt så finns här många minnen så det tar emot... Eller kanske bara byta namn och ha den som en...

Av helena - 21 augusti 2023 19:08

Fick frågan om maten på kryssningen så här kommer nu bilder och lite text om den.  Redan vid bokningen av kryssningen så kunde man välja in måltider vilket skulle göra det hela billigare men även mindre stressigt för oss då det kanske inte skulle f...

Av helena - 21 augusti 2023 17:44

Tisdagen bjöd på uppehåll och stundvis även blå himmel och även havet var lugnt. Det har varit svårt att tro att vi var inne i augusti. Morgonen startade tidigare med frukostbuffén för vi skulle anlända till Visby tidigare äv vi hade gjort i Ystad, d...

Av helena - 14 augusti 2023 19:15

Lika bra att fortsätta att skriva, medan jag har uppkoppling :)    Måndag och YSTAD. Mer bilder än text och klicka på bilderna för att få de större   Jag har varit i Ystad tidigare, för en si sådär etthundra år sedan :)  Min första bästis S...

 

 

 

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN

Senaste kommentarerna


 

Instagram

Tidigare inlägg

      

 

Vem är jag?

Länken nedan leder till den LÅNGA presentationen...

Skapa flashcards