TALLUGGLAN

Alla inlägg under januari 2015

Av helena - 3 januari 2015 15:32

Tredje dagens bild i femdagarsutmaningen blev en bild vid Lommaren.
Det är något speciellt med att fota naturen och att göra det i svartvitt är något jag väldigt sällan gör.

Av helena - 2 januari 2015 22:01

Bild nr två av den svartvita utmaningen som ska ut på #Instagram, blev denna:

En bild tagen från "Tösses" när jag väntade på fikasällskapet i dag.

Av helena - 1 januari 2015 21:58

Kollar på "Pearl Harbor", dricker vin och funderar. Beslut fattas i morgon när jag har mindre alkohol i kroppen och sovit på saken :-)

Av helena - 1 januari 2015 17:58

Blev utmanad på årets första dag av Mia. Utmaningen består av att under fem dagar lägga upp en svartvit bild på Instagram.
Tur att jag älskar fota, svartvitt och utmaningar :-)

Bild 1/5

Av helena - 1 januari 2015 14:47

Linda har lämnat lyan och kissarna ligger i varsitt soffhörn och snarkar. Tystnaden är total i huset och området, underbart skönt! :-)
Själv försöker jag få upp värmen i kroppen med en stor mugg varmt kaffe och lite avslappnande hjärnarbete :-)

 

 

 

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN

Senaste kommentarerna


 

Instagram

Tidigare inlägg

      

 

Vem är jag?

Länken nedan leder till den LÅNGA presentationen...

Skapa flashcards