TALLUGGLAN

Alla inlägg under april 2018

Av helena - 4 april 2018 12:25

Istället för att åka ner med paket till Göteborg, så får paketet åka ensamt :-)

Man blir absolut inte rik av sjukskrivning och även om jag vet att skatten kommer med liten peng, så hjälper ju inte det mig just nu...

Av helena - 3 april 2018 20:43

I dag har jag roat mig med att tolka ett mönster och ritat det till förståelig storlek...
Tog närmare 3 timmar, men det blev klart lättare att fatta :-)

I dag blir den fina guddottern och systerdottern 15 år gammal. 15 snabba år...
I dag kom även det sorgliga beskedet att Lill-babs avlidit, 80-år gammal.

Av helena - 1 april 2018 21:29

72 rutor kvar att fästa och sy samman sedan är jag klar att leverera det rosa överkastet.
Det betyder även att jag är en liten liten bit närmare en resa :-)

Att se ett arbete växa fram är fantastiskt! Från en idé eller en bild som bara finns i ens huvud till en färdig sak och se om det blir som bilden eller helt annorlunda.

 

 

 

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN

Senaste kommentarerna


 

Instagram

Tidigare inlägg

      

 

Vem är jag?

Länken nedan leder till den LÅNGA presentationen...

Skapa flashcards