TALLUGGLAN

Alla inlägg under juni 2018

Av helena - 2 juni 2018 21:26

75 års firande i Stridsby och jag var på plats en stund bland smörgåstårta, prinsesstårta och ett gäng härliga släktingar.
Mio fick äntligen sin Röd/rosa kofta och hans stora leende är underbart.:-)

Av helena - 1 juni 2018 23:55

Tre paket är väntade och ett av dem, det största har kommit... Det är en kabinväska med motiv som en tjej i en grupp på Facebook har målat. Ett fantastiskt motiv som jag fastnade för direkt och jag beställde väskan innan jag viste priset och jag älskar den :-)

Nu är det bara två paket kvar att vänta på och jag ser fram mot bägge :-)

 

 

 

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN

Senaste kommentarerna


 

Instagram

Tidigare inlägg

      

 

Vem är jag?

Länken nedan leder till den LÅNGA presentationen...

Skapa flashcards