TALLUGGLAN

Direktlänk till inlägg 21 september 2018

Teoriprov

Av helena - 21 september 2018 20:04

Läst, läst och läst lite till i flera olika böcker. Läst, antecknat, försökt fatta och självklart försökt få fakta att sitta kvar i knoppen som absolut inte är ett läshuvud utan tvärtom fylld m diskmedel och det mesta har en tendens att halka ut...
Gjort övningar på nätet, gjort testprov och alla har blivit lysande röda!
Insett att chansen att klara det är minimal men jag kan plugga mer och skriva igen. Jag skulle se dagen som en övning och nästa gång skulle jag veta vart jag skulle, hur provet skulle göras och vad som skulle hända. Jag var med andra ord redo att misslyckas!!

I morse skulle jag skriva teoriprovet vid T-centralen i Stockholm. Hade ingen aning om vart jag skulle, bara att jag skulle vara på plats kl 8.20 för skrivning och 30 min innan skulle jag ta bild för körkortet. Det blev en tidig morgon för Maxen och redan vid 6-tiden var jag på väg till bussen.

Med 7 minuter kvar på min skrivtid, tryckte jag på "rättaknappen", höll andan och...
Sitter nu med en öl framför mig och firar!

JAG KLARADE TEORIPROVET!! ?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helena - 21 augusti 2023 19:08

Fick frågan om maten på kryssningen så här kommer nu bilder och lite text om den.  Redan vid bokningen av kryssningen så kunde man välja in måltider vilket skulle göra det hela billigare men även mindre stressigt för oss då det kanske inte skulle f...

Av helena - 21 augusti 2023 17:44

Tisdagen bjöd på uppehåll och stundvis även blå himmel och även havet var lugnt. Det har varit svårt att tro att vi var inne i augusti. Morgonen startade tidigare med frukostbuffén för vi skulle anlända till Visby tidigare äv vi hade gjort i Ystad, d...

Av helena - 14 augusti 2023 19:15

Lika bra att fortsätta att skriva, medan jag har uppkoppling :)    Måndag och YSTAD. Mer bilder än text och klicka på bilderna för att få de större   Jag har varit i Ystad tidigare, för en si sådär etthundra år sedan :)  Min första bästis S...

Av helena - 13 augusti 2023 17:15

Vet ingen som har såna problem med datorer som jag har. Nu är det 5:e gången som jag skriver detta inlägg och jag hoppas att det denna gång sparas, annars är risken att grannen under får en dator i huvudet :) Tålamod är tyvärr något som jag inte äg...

Av helena - 13 augusti 2023 15:30


Sitter på färjan söder ut och internet fungerar när det vill, så ingen uppdatering i kväll :-) Kan dock säga att resan mot färjan var lite stressig, men mer om det när jag har nät! ...

 

 

 

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


 

Instagram

Tidigare inlägg

      

 

Vem är jag?

Länken nedan leder till den LÅNGA presentationen...

Skapa flashcards