TALLUGGLAN

Alla inlägg under april 2012

Av helena - 8 april 2012 15:13

Envist som en gris har jag under MÅNGA år ansett att GBP, dvs magoperationen Gastric Bypass bara är en genväg och fuskväg mot normalvikt.

Även när jag började ändra mening om GBP så fortsatte jag utåt envist att hävda att det är fusk... 


Efter att ha pratat med vänner som genomgått operationen samt både letat fakta på nätet och pratat med läkare, så är jag omvänd i mitt tänkande.
Jag har testat i stortsett alla metoder att gå ner i vikt och jag går ner i vikt, men sedan kommer jag till platån där jag stannar för att sedan gå upp alla förlorade kilon +några till...

Jag har listat det negativa mot det positiva och då det positiva är så mycket större än det negativa så kan jag nu avslöja det  som få vänner redan vet... 


Jag ska under våren göra en Gastric bypass!  



 

 

 

 

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


 

Instagram

Tidigare inlägg

      

 

Vem är jag?

Länken nedan leder till den LÅNGA presentationen...

Skapa flashcards