TALLUGGLAN

Alla inlägg under mars 2013

Av helena - 31 mars 2013 21:27

Snart är påsken slut och allt återgår till det normala.

Fika med vännerna, promenader och annat kul som inte har funnits med under påsken :) 


Jag kan tillbaka i vardagen sluta noja mig över om det är vitaminbrist som jag har eller om det är fullt normalt att vilja skaffa peruk :)

Jag kan med andra ord säga att jag välkommnar vardagen och med den kan allt återgå till det normala igen...  


Av helena - 31 mars 2013 10:38

Väcktes även denna morgon av värk. 10 minuters massage, så hade det gett med sig men det är så jobbigt o frustrerande att vakna av det. Än mer att inte veta varifrån smärtan kommer. Blääää!

Av helena - 30 mars 2013 20:15

Världen blir bara mindre och mindre och nu får den plats på ett litet äpple. 

  

 

 

 

Jag tycker i allafall att det är otroligt gjort! 

Av helena - 30 mars 2013 19:04

Denna påskafton tillbringas i sällskap m ett glas päronsaft, saltapinnar o tystnad.
Dvs så är detta en kväll som alla andra :-)

Av helena - 30 mars 2013 12:00

Hoppas alla får en trevlig påskafton med god mat och massor av trevliga ägg!!! 

 

Njut av riset och sillen!

 

   

Av helena - 30 mars 2013 11:06

Dammar, torkar o sopar :-)
Kanske ute i sista minuten med att göra påskfint :-D

Av helena - 29 mars 2013 10:08

Tror jag roar mig ett tag med detta :-)

Av helena - 28 mars 2013 15:47

Känner mig som en liten husfru när jag pysslar i lyan :) 

Har hunnit med ganska mycket i dag, om jag får säga det själv...


En sats jordgubbssylt,

Portionsförpackat gårdagens Chiliconcarne

Lagat en massa räkomelett och även massa svampomelett som även det ligger i frysen, vackert inplastat i portionsförpackningar.

Jag har hunnit med ett möte med min chef och även varit trevlig med vänner över en fika.

Och jag har rensat köksbänkarna på disk :) 


Började även att städa kylskåpet, men då jag hittat en massa ägg som jag inte borde ha så gav jag upp städandet.
Jag menar, vem vet vad jag kommer att hitta om jag fortsatte städa. Min dosa till stereon har varit borta länge, den kanske gömmer sig i grönsakslådan...   :D 


Nu blir det byte av CD skiva och en stund i soffan med katten och boken, medan jag funderar på om jag ska knata till affären och köpa lite påskgodis eller om jag ska nöja mig med det jag redan har...  


 

 

 

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


 

Instagram

Tidigare inlägg

      

 

Vem är jag?

Länken nedan leder till den LÅNGA presentationen...

Skapa flashcards