TALLUGGLAN

Alla inlägg under juni 2022

Av helena - 5 juni 2022 03:03

Klockan är strax efter 2.30 och det har hunnit bli söndag och att säga att jag är trött är en rejäl underdrift :-D men ännu är jag inte riktigt hemma.
Lämnade Norrtälje och lyan strax efter 12, lördagen 4 juni för att se Europe och Whitesnake på Hovet i Stockholm.
Planen när jag lämnade lyan var att strosa runt I Stockholm, innan spelningen . Njuta av vädret, se Söder, titta på turister och bara vara.
Var i god tid vid Hovet och jag gick faktiskt hela vägen från Gamla stan, via Söder och ut till Globen. Att vägen gick rakt kan jag intyga att den inte gjorde och jag gick även fel och fick vända då jag knatade förbi Globen :-D

Jag kom in, hittade biljetten vid första försöket och var även ganska rakt på min sittplats utan strul.
Kan nog säga att det i princip var fullt i arenan och Europe var helt klart bäst!
Whitesnake är fortfarande bäst på skiva och tyvärr så tog gitarrerna och trumma över sången så jag hade svårt att höra vad för låt som spelades. Långt innan slutet började folk att droppa av, men jag satt kvar till sista tonen var spelad. Överraskad dock att det inte bjöds på extranummer.

Denna rockkonsert höll jag mig i allafall vaken ?

 

 

 

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN

Senaste kommentarerna


 

Instagram

Tidigare inlägg

      

 

Vem är jag?

Länken nedan leder till den LÅNGA presentationen...

Ovido - Quiz & Flashcards