TALLUGGLAN

Alla inlägg under juni 2010

Av helena - 19 juni 2010 13:30

  

Av helena - 16 juni 2010 23:09

Vad kan man göra med en gammal ram och en bit tapet? 


Eftersom båda tingen är meningen att hänga på väggen så... 



  



Och en närbild på konstverket! 

 



Jag kan erkänna att det blev bättre än förväntat.

Dessutom så livar det upp väggen i mitt annars taveltomma sovrum :)  



Nu ska jag fundera på vad nästa projekt blir... 

Av helena - 16 juni 2010 22:44

Förutom en sväng till grannen på förmiddagen så har jag tillbringat dagen hemma på balkongen med penseln i högsta hugg.

Det har med andra ord varit en lugn dag utan allt för många tankar och funderingar! 

Men det kan vara skönt det med :D 


I går blev det ett korsord på Ålandshav! Moster hade en fribiljett som jag fick, men det är inte såååå kul att åka över vattnet utan ett öre på fickan, så det blev korsord i stället.






Av helena - 16 juni 2010 20:45

  

Av helena - 12 juni 2010 17:35

Denna skönhet fick jag när arbetsträningen var över!! 


Visst är den vacker!!! 



    




Tack så väldigt mycket!!! 



  

Av helena - 11 juni 2010 15:30

  

Av helena - 10 juni 2010 21:25

Tänk om det plötsligt dök upp ett testamente från en gammal okänd släkting som lät mig ärva allt han ägde...

Tänk att plötsligt vara X- antal miljoner rikare och aldrig mer behöva käka billiga makaroner och bränd falukorv.

 

Tänk att leka med tanken vad jag som nybliven miljonär skulle göra först och sedan fundera över hur resten av mitt liv skulle se ut..

 

Vad skulle du göra om du oväntat blev miljonär?

Hur skulle du fortsätta leva ditt liv och vad skulle du förändra??

 

 

Tänk att ha råd att fylla balkongen med urnor och massa växter. Få det till det gröna uterum som jag verkligen önskar och kunna sitta där ute och njuta...

Kunna tapetsera om i vardagsrummet, en tapet med färger som jag själv valt. Ha råd att kunna köpa drömmsoffan utan att kolla på prislappen och sätta upp önskehyllorna på väggen med rätt (dyra) verktyg...

 

Tänk att kunna skapa den lya som mina drömmar skapat, utan att behöva bry mig om pengar. Kunna köpa nytt i den stil och färger som jag önskar...

I stället som nu ta det jag får och göra det bästa av det, slippa slipa och måla...  

 

Tänk om jag skulle vakna upp i morgon och vara miljonär... Vilken jäkla lycka!!

 

 

 

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN

Senaste kommentarerna


 

Instagram

Tidigare inlägg

      

 

Vem är jag?

Länken nedan leder till den LÅNGA presentationen...

Ovido - Quiz & Flashcards