TALLUGGLAN

Alla inlägg under april 2015

Av helena - 2 april 2015 20:07

På jobbet har det serverats påskbord. Själv har jag ätit en lunch bestående av 1 dl vaniljyoghurt, 1 kopp kaffe och middagen blev en burk makrill i tomatsås... Är varken hungrig eller ens sugen på något. Har en känsla av att denna påsk kommer bli extremt billig och matfattig!

Känner mig fortfarande som ett överkört spöke och trots att husets småflickor gått runt och knackat dörr, har jag vägrat lämna min soffa. Påsk får nog firas utan mig i år!

#blogg100

Av helena - 1 april 2015 17:00

Bara det att jag ligger som en döende val i en soffa den första april, är ett enormt skämt i sig! 

De senaste månaderna har jag varit väldigt sjuk, väldigt många gånger och jag vet liksom inte riktigt vad jag gör för fel, som inte håller mig frisk.


#blogg100

 

 

 

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN

Senaste kommentarerna


 

Instagram

Tidigare inlägg

      

 

Vem är jag?

Länken nedan leder till den LÅNGA presentationen...

Ovido - Quiz & Flashcards