TALLUGGLAN

Alla inlägg under december 2013

Av helena - 6 december 2013 21:42

Tänkte se om tålamodet räckte till att leka med lappar och förvånat nog så blev det bättre än jag trodde så nu fortsätter jag att "måla" m symaskinen :-)

Av helena - 6 december 2013 11:15

Dag 6 


Av helena - 4 december 2013 18:56

Känns som klockan närmar sig natt och jag är verkligen aptrött! 
Jag är så trött att jag inte ens orkar lämna datorn!! :) 


I flera timmar har jag suttit framför datorn, kollat bilder bland mapparna ändrat bilder och självklart glömt spara hälften av bilderna...
Snacka totalt hjärnsläpp!  

Jag orkar inte ens gå in och kolla vilka bilder jag sparat och vilka som det bara finns minnen av. Jag gör det i morgon då orken kanske återkommit och jag slutat svära.


Ska fortsätta kvällen med julklappsfunderingar, fällande pälsboll i knät och HÖG julmusik!! 
Kanske vaknar jag på bättre humör i morgon och med en mage som mår bra... Men troligen så kommer jag att vara lika glad och pigg som jag varit i dag :) 

Jag vet inte vad det är med mig.

Jag funkar på jobbet, försöker vara trevlig och positiv som alltid,  men såfort jag kommer hem så sjunker jag ner i ett svart hål och bara vill bli lämnad ifred och må dåligt...
Mitt strålande humör kanske har att göra med att magen värkt hela veckan och jag har tappat matlusten totalt. Det enda som går ner utan problem är kaffe :D  
Nu ska jag gå och lipa åt spegelbilden, Tjing på ett tag! 









Av helena - 4 december 2013 18:52

Ytterligare julklapp på G!  
Denna gång är det ett pussel i papper utan motiv till bror... 

 
Eller så är det inte ett pussel, utan något annat som jag pysslar med på kvällarna :) 

Av helena - 4 december 2013 10:55

Känns som det enda jag gör är klagar. Inget kul att berätta och bara tjata om den värkande kroppen...

Jag måste helt klart sluta käka citroner! !

 

 

 

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN

Senaste kommentarerna


 

Instagram

Tidigare inlägg

      

 

Vem är jag?

Länken nedan leder till den LÅNGA presentationen...

Ovido - Quiz & Flashcards