TALLUGGLAN

Alla inlägg under december 2013

Av helena - 3 december 2013 17:25

Har kommit en bit påväg i allafall...

Av helena - 3 december 2013 09:45

 Dag 3 

En favorit sång är denna :) 


Av helena - 3 december 2013 09:00

Gårdagen sitter fortfarande kvar i kroppen och jag försöker hitta orken i en kopp starkt kaffe.

Av helena - 2 december 2013 21:01

2 klappar klara att slås in :-)
Bild på "miraklen" dyker upp efter jul :-D

Av helena - 2 december 2013 11:45

Att jobba in 2 timmar gick, frågan är dock hur jag kommer överleva de timmar som är kvar innan jag slutar för dagen?
Trött, slut och sååå stressad att hjärtat klappar snabbt trots att jag sitter... Kan inte vara nyttigt i längden, så tur att det bara är i dag som jag behöver stressa!

Nu en snabb lunch och sedan tillbaka till jobbet!!

Av helena - 1 december 2013 17:29

Medan stormen knäcker träd och utanför myser jag i en VARM lya.
Ljusen är tända, Pollyn nästan slut, katten är åter vaken och julskivan är troligen inne på sitt närmare 100:e varv...

Av helena - 1 december 2013 10:25

Nedräkning till tomtens ankomst i form av jullåtar :)

 

 

 

 

 

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN

Senaste kommentarerna


 

Instagram

Tidigare inlägg

      

 

Vem är jag?

Länken nedan leder till den LÅNGA presentationen...

Ovido - Quiz & Flashcards